بی نام!

این روزها, دست خودم نیست کارهایم!نمی دانم چرا همه چیز خوب نمی شود!عن قریب بودن اعلام نتایج کنکور هم, مزید بر علت است.هرچه می گردم و جست و جو می کنم که حال و روزم را, به گردن کسی یا چیزی دیگر بیندازم,یافت می نشود!یعنی همه تقصیر خودم هست؟چگونه؟چه باید بکنم؟آرامش کجاست...؟تعادل...؟ آه من چقدر نمی دانم!

این روزها انگار یکی را رنجانده ام.یکی را که دوستم دارد.و برایش مهمم.آخرین بار همین دیشب بود.اینقدر به او گفته ام "جوش نزند" و "درباره من اشتباه فکر می کند" که واقعا خجالت می کشم که باز هم آن گفته ها را –برای توجیه خطاهایم- تکرار کنم.ای دوستدارت من,ناراحتی ام از جای دیگر بود...نمی دانم چه ام شده. منطقی است که آن نوشته شخصیت مرا پیش تو اندکی دگرگون کند,اما عادلانه نیست!درست هم نیست...امیدوارم یک روز این توانایی را داشته باشم که به تو بفهمانم, آن نوشته مغرضانه نوشته شد.و حقیقت برداشت هایم چیز دیگریست...مرا ببخش دوست عزیز.

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیکا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام نقطه ویرگول
من آپم منتظر حضور گرمت هستم
راستی هر وقت آپ میکنی خبرم کن

belladona سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com/

چقد وب که گردن هیشکی نمی ندازی و مسئله رو حل می کنی نه این که صورت مسئله رو پاک کنی.آهفرین

فوسیس چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ق.ظ

خب خوب ننوشتی دیگه! آدم نباید یه طرفه قضاوت کنه و همه رو باهم جمع بزنه.
یه سوالم هست. اگه دختری به پسری ابراز علاقه کنه و طرف بگه نه چی؟
بیشتر پسرا - دور از جون البته - بی جنبه ان جانم. نمی تونن هضم کنن همچین قضیه ای رو. تو خودت اپن مایندتو قیاس نگیر!
در ضمن، برو زودی دل دوستتو به دست بیار. ناز بکش جانم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد