خزعبل!

بعضی وقتا آدم دوس داره کیبورد کامپیوترو برداره بزنه تو مانیتورش و اسپیکرا رو دونه دونه اینقد بزنه تو کله ی کیس که جای سی پی یو و دی وی دی رایتر توش عوض شه اصن!

دو بار دوتا مطلب فرد اعلی نوشته بودم واسه وبلاگ هر دو بار پاک شدن!اونم بخاطر خنگیت این کامپیوتر عهد عتیقی!بار دوم راستش برام باور کردنی نبود!اینقده کفری شده بودم که یه لحظه باز سوالای فلسفی درباره ی چرایی زیستن و وجود یا عدم وجود علت غایی و هدف اصلی این همه رنج و غمی که بشریت در طول تاریخ همواره کشیده و می کشه فکرمو مشغول کرد.خواستم محکم با مشت بزنم روی کی بورد ولی از اونجایی که آدم دور اندیشی هستم, دیوار کنار کیس رو به کی بورد ترجیح دادم.کی بوردی که تنها چیز کامپیوترمه که از عهد عتیق ذکرشده تا حالا یه آخ هم نگفته!

تابستونم شروع شده!به طور کامل.در واقع از حدود دو هفته پیش که رفتم دانشکده و ثبت نام کردم شروع شد.دوستام بعضیا از همین یکشنبه کلاس داشتن.یکی از دوستام "هم دانشکده" ای خودمه!منتها من رادیولوژیم و اون پرستاری.اولین روز دانشگاه که تموم شد اومد دم در خونه مون از دانشگاه صحبت می کرد:

- ...آره دیگه سی نفر هستیم تو کلاس..هممممم...دوازده نفر پسر هیجده نفر دختر.یه پسره میاد از کردستان!یکی از کرمان میاد,همون که موقع ثبت نام دیده بودیم.کلاس خوبیه.دختراشم بد نیستن..!

من با خنده : خب پس خیالت راحت شد!فقط واسه یازده نفر دیگه هم بذارا...آقا قربون دستت ببین میتونی برا ما هم یه آستینی بالا بزنی؟

اون با خنده : حرفشم نزن مفت خور!خرج داره واست!نه ولی جدی فقط بعضی از دختراش همچین چشم نواز بودن...به هر حال برای تنازع بقا باید جنگید!

خلاصه کلی خندیدیم با چرت و پرتایی که می گفتیم.

مطلب بعدی این که میخوام کارشناسی رو تو هفت ترم تموم کنم.آخه فقط 130 واحده!هر ترمی هیجده نوزده واحد بردارم حل دیگه.یکی از بچه ها که ترم 5 علوم آزمایشگاهیه میگه تو رادیولوژی میشه این کار رو کرد.میگه اگه برگردم عقب میرم رادیولوژی.چون هم رشته ی با کلاس تریه هم درساش خیلی کمتره.اگه رادیولوژی با کلاسه پس پزشکی چیه؟داروسازی چیه!ولی فکر کنم این درست تر باشه که درساش راحت تره.چه میدونم والا!

و مطلب آخر هم اینکه دارم میرم تهران. و البته کاشان!میریم یه سری به خواهر و برادران گرام بزنیم.نیس که هی اصرار می کنن آقای دکتر تشریف بیار... گفتم افتخار بدم بهشون (خضوع رو داشتین؟!). زود میایم.امیدوارم به کلاس زبان روز دوشنبه برسم...

و من چقدر شیفته ی شخصیت مارلون براندو در پدرخوانده هستم...

نظرات 4 + ارسال نظر
belladona چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

این از اون پستای توپ بود که خیلی باهاش حال کردم.
رادیولوژی باکلاسه به شرط اینکه تو اعتماد به نفسشو داشته باشی و در کارت بهترین باشی. مگه کمن همون به زعم تو دکترای باکلاس که واست هیچ حرف جدیدی ندارن و هیچی بهت اضافه نمی کنن؟ من میگم همش همینه: اعتماد به خودت و پذیرفتن مسئولیت.۷ ترم هم خوبه. خودتو اذیت نکن روند رو آهسته و پیوسته ادامه بده.می تونی تو کارشناسی کار تحقیقاتی برداری با ارشدا و پی اچ دی ها و مقاله چاپ کنی. می تونی استعداد درخشان بشی و بدون کنکور ارشد شرکت کنی. می تونی می تونی می تونی...اگه بخوای و اگه بدونی

مرسی از تعریفت.
نمیدونستم میشه با کارشناسی اون کارارو کرد, یا واسه ارشد مثلا...
جدا هرچی بیشتر درباره ی این رشته اطلاعات کسب می کنم بیشتر ازش خوشم میاد...
خواهم خواست,و خواهم دونست!در نتیجه خواهم تونست!
دست درد نکنه

racy چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.f-racy.blogfa.com

سلام اقا فرهاد - ببخش که خبرت نکردم - باور کن دوباره دانشگاه شروع شده فرصت نمیکنم چون توی 3 تا وب دانشگاهی دیگه هم نویسنده و مدیرم- به هر حال موفق باشی - خیلی عالیه که از الان انرژیت فوله - تو حتما موفق میشی - اینو از لحنت میشه فهمید(اینو واسه حفظ روحیه گفتم )

نه نمی بخشم
باشه حالا چون تویی می بخشم
حقیقتو میگی!من موفق میشم

طراوت جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

خب قبل ازاین که انتشارو بزنی یه کپی بکن؛ خیالت راحت باشه دیگه.
آفرین؛ خوبخ که اعتماد به نفسو انگیزت خوبه.
خودتو نشون بده پسر! ببینم چه میکنی

زده بودم بخدا !

امیر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://hajvyat.blogfa.com

سلام
تبریک به خاطر قبولی در دانشگاه...
چه خوبه که اینقد راحت مینویسی...
به منم سر یزن...

حتما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد