فصل سرد!

گاهی دلم عجیب می گیرد.گاهی ترانه ی احساس من آنقدر غمگین است که هیچ نای و حنجره ای را تاب تحمل گریانه هایش نیست.آه ای فصل سرد, پس چرا در من تمام نمی شوی...بوی شکوفه را بر من تلقین نکن!من هنوز بسیار سردم است...

آدم اینجاهای زندگی اش احساس می کند فراموش شده است.احساس می کند حقش را خورده اند و به گوشه ای رهایش کرده اند.به گوشه ای دور از دسترس... دور از دیدرس...و این زمستان سرد آنچنان ابرهای غران انگیخته که باران تازیانه مآب مجالی برای کورسوی ستاره ها باقی نمی گذارد.انگار به آسمان هم امیدی نیست...
قبل تر ها دلم که می گرفت شعر می گفتم.می خواهند این را هم از من بگیرند.بگذار بگیرند.من خودم را هم گم کرده ام...من آن پسرک امیدوار شهر را – درست آن سوی پرچین همسایه – گم کرده ام.همسایه ای دیوار به دیوار گوشت و پوست و خون و تنم!بگذار بگیرند از من همه چیزم را.یک آدم وامانده چه ارزش دارد!بگذار "همه" ام را بردارند. آن وقت فقط یک "هیچ" می ماند.آدم بی ارزش را "هیچ" خشنود می کند.ارزش اگر داشتم که دوستم می داشتند...

ای تویی که می آیی, با گام هایی آرام.دست هایت بوی محبت می دهند و چشم هایت رنگ خدا را دارند.بوسه ات, می زداید از من غم ها را!بروند گم شوند آنهایی که بوسه را زمینی پنداشته اند.بوسه بر لب های بی ریای توست که معنویت را معنی می کند.من بوسه ات را بسیار خواهانم.ردیف سفید دندان هایت, وقتی که می خندی,شوینده ی سیاهی های من است. تو خوب می دانی چگونه خوب بودن را و از یاد می بری ام, ایستادن,غم و از نیستی سرودن را... وای من چقدر با تو خوشبختم... من با تو –با وجود ناچیزی هایم- همه چیزم!من وجود تو را در ذهن خود خلق کرده ام, پس زود باش...

نظرات 5 + ارسال نظر
racy یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.f-racy.blogfa.com

اگه این جملات از خودته معرکه است

ظاهرا که از خودمه!

امیر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://hajvyat.blogfa.com

سلام
فکر وجود داره...
تمام اون چیزی که انسان توی ذهنش داره فکره...
پس سعی کن هرگز لبها رو رها نکنی...
و بعدش لذت پرواز...
سلام

امیر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://hajvyat.blogfa.com

سلام
راستی من با اجازه لینکت میکنم.

خواهش می کنم.اجازه ما هم دست شما اصن!

طراوت دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی فرهااااد! خیلی بنظرم زیبا بود. بهت صمیمانه تبریک میگم که اینو نوشتی.
عجله نکن پسر جان! هنوز زوده که بیاد! و لی حتما میاد و اگه تو باهاش همینقدر بی ریا و خالص باشی؛ اونم برات همینه. پس نگران نباش
(البته اگه مرحله ی اول که دقت در انتخابه رو رعایت کرده باشی)

مرسی.زیبایی از چشای خواننده س
ای کاش واسه همه بیاد...
در ضمن گمونم مرحله ی اول رو رد کردم...امیدوارم البته!
بازم مرسی از تعریفت!

racy جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.f-racy.blogfa.com

کجایی اقا فرهاد ؟

درگیرم.!مشغول بیکاری!
تازشم همش که آدم نباس بنویسه.گاهی تو سکوت هم حرفهای زیادی هست...
زود میام ولی.
فصل سردیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد