روزهای سخت

دلم گرفته...

نفس کشیدن سخت میشه بعضی وقت ها...

نباید این روزهای جهنمی رو ثبت کرد

پس چیزی نمیگم

روزهای سخت,تموم شین دیگه...

نظرات 6 + ارسال نظر
HÄMKELÄ30 شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://Hamkelac.persianblog.ir

دلم برات تنگ شده بود . بازم بهم سر بزن . هوای استانه چطوره ؟

بسیار برفی!دما زیر صفر درجه و اینا باید باشه!

یه ضعیفه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

تموم میشه ..
باید تموم شن ..امید وار باش ..
ان شالله روز هایی که در پیش رو داری خیلی خیلی خوب تر از اون چیزی باشن که تو فک می کنی

امیدوارم...
فقط نمیدونم چرا اینقدر ضعیف شدم.اینطوری نبودما اصلا!
آخه یه آدم چقدر میتونه تنها باشه
باید صبر کنم.همه چی درست میشه

belladona یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم واسه پست قبلیت کامنتم که تو این بی اینترنتی مرد!
هییییییییی اینروزا میگذره و روزای شاد میاد خیلی زود. من دیدم که میگم.

نمیخواستم کسی رو ناراحت کنم فقط میخواستم یکی به حرفام گوش بده.
آره.منم صبر می کنم, هرچند فک نمی کنم تاثیری داشته باشه ولی دعا کنید واسم!

طراوت دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

فرهاد اینقدر با این فکرا خودتو پیر نکن پسر.
شاد باش؛ تازه اول شورو نشاطه...
صبر کن دانشگاها شرو شه...

وای دانشگاه!!


اول موفقیتهامم هست.به هیشکی نگی ها ولی میخوام جایزه نوبل بگیرم

صدف چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

دانشگاهت کی شروع می شه پس؟ فقط یه چیزی. جون مادرت همون ترم اول عاشق نشو. یه کم سیر و سیاحت کن، عاشق شدن رو بذار واسه ترم دوم


دانشگام 23 بهمن شروع میشه
حالا بریم ببینیم چی پیش میاد
به قول اون دوستم بالاخره برای تنازع بقا باید جنگید

امیر یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://hajvyat.blogfa.com

سلام
چه جالب ثبتش نکردی...


هی چه روزای چرتی بودن...
همینطوری واسه خودش خوب شد همه چی...
تو دوران مراقبت های پس از درمانم الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد