تعطیل!

این وبلاگ تا اطلاع ثانوی تعطیل است...

نویسنده اش هم تعطیل است!

نظرات 16 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

نویسندش رو که می دونم اما خودش چرا تعطیله؟

یه ضعیفه دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

چرا فرهاد ؟
نه دیگه

من خیلی ضعیفم
و بدشانس!

بهار... دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://bahare-paeezi.blogfa.com

چراااااا؟؟؟؟؟؟ حالا که خوندن همه پستا رو تموم کردم گذاشتی رفتی؟ یعنی چه که تعطیل؟ ... نکنه تریپ عاشقی برداشتی بیا بشین مثل همون فرهاد قبلی بنویس که اینجوری اصلا بهت نمیاد


نه عاشق نشدم.فقط نیاز به وقت دارم...
یعنی همه پستامو نشستی خوندی؟!

یه ضعیفه دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

بشین بینیم بابا حال نداریم
من ضعیفم یعنی چی ؟
تو کجات ضعیفه ..بیام زبونتو از حلقت بکشم بیرون که نگی بد شانسو ضعیفم
میام پای چشت بادنجون می کارما ..
مثه یه داداشی خوب می نویس ..ما هم می خونیمت و کامنت می ذاریم
تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم
تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم
تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم
تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم
تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم
تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم
هی ت تو می نویسی ما می خونیم لذت می بریم کامنت می ذاریم

اوگی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ؟؟؟؟


این پست رو حذف می کنم به زودی
بعدشم دوباره مینویسم.
این همه تو عمرم سعی کردم واقع بین باشم اونوقت به خودم میگم بدشانس!پارادوکس رو میبینی تو رو خدا؟
راستی وبلاگ خودت چی شد؟!نکنه کلن بیخیالش شدی؟

طراوت چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

فرهاااااااااااد؟! لوس شدیا
حالا که رفنی دانشگاه مث پسر خوب بشین و ازونجا بنویس که ببینم اوضا در چه وضعیه؟!

اوهوم...اینجا هم اگه چیزی ننویسم میترکم دیگه!

ندا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اقا تا ما رسیدیم تعطیلش کرید چرا ؟

موضوع فقط بخاطر یکسری بی نظمی های هورمونی در بدن بنده بود که برطرف شد.تاکید می کنم این پست حذف میشه و دوباره مینویسم.زود!

فوسیس شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

اطلاع ثانوی یعنی تا کی؟!
چت شده؟!

یه ضعیفه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

عیدت مبارک پسر مهربان
آرزو دارم تو سال ۹۱ بهترین بهترین ها برات رقم بخوره
از صمیم قلب می گم
فرهاد خودت تعیین می کنی که احوالاتت چطوری باشه ..
ژس برای خودت لحظه های خوبی ایجاد کن
و گور بابی غصه و غم
باشه ؟
ان شالله به حق اوس کریم همه چی رو به را میشه
خیلی آقایی
به فرشید هم سلام برسون

طراوت جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

اوووووووووووووو
این اطلاع ثانویت هنوز نرسیده؟! چه خبره داداش!
بیرون بیا!!!عید شده!
عیدن مبارک

فوسیس شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

فرهاد تعطیل!

صحرا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

یهنی نویسنده این وبلاگ جمعه س؟عیده؟تابستونه؟
ماشالا چقد تهطیلی داریم ما
حالا کجا رفتی؟

فوسیس شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

هدفم این بود که تکونت بدم بیای یه چیزی بگی ببینم زنده ای!
مواظب خودت باش رفیق.

belladona شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com/

سلام فرهاد خوبی خوشی کجایی؟ این پستت رو خوندم خیلی تو ذوقم زد ولی جواب کامنت ها که دیدم خیالم راحت شد که میای.بابا تازه الان موقع شکوفا شدن استعدادای توئه زود بیا آپ کن زوووووووووووووود

belladona یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

کامنت صحرا

... پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ق.ظ

خدارو شکر!!!!!!!!!!!!!!!!

خدارو شکر که تعطیل بودم؟!!!
اصن شما چرا خودتو معرفی نمی کنی؟!

.... پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ق.ظ

حالا ما یه چیزی گفتیم. شما هویجووووور میخواین تعطیل بموننینو هیچی ننویسین؟؟؟؟؟؟؟؟
من شخصا حرفاموپس میگیرم فقگ شما به نوشتن شاهکاراتون ادامه بدین آقای شاهکار

خب وقت ندارم.من تو 24 ساعت باید خواب کافی داشته باشم غذا بخورم دانشگاه برم درس بخونم فیسبوک برم تو اینترنت ول بگردم و.... بعد انتظار داری وقت کنم تو وبلاگم بنویسم؟!
اینطوریاس آقا/خانم ناشناس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد