بهار آمد

بهار آمد

با شکوفه های انار و آلوچه اش... (البته اینجا برف اومد!از اون دونه درشتا!)

راستش اینقدر با کامنت های خصوصی و عمومی تان محبت کردید که خودم هم دوست داشتم برگردم و بنویسم.نه برای اینکه صرفا نوشته باشم.برای اینکه فهمیدم هستند آدم هایی که نوشته هایم را می خوانند...با علاقه هم می خوانند...

هر سال بهار که می شد, گرفته بودم.خیلی گرفته.اصلا بدنم شرطی شده بود به اینکه با رسیدن بهار,پاییز بشود.نصفه شب ها با داد از خواب بیدار می شدم, حوصله هیچ چیزی را نداشتم... بگذریم! اما امسال قضیه فرق کرده است...

من یاد گرفته ام که عاشق خودم باشم.من لیاقت این را دارم که خودم را دوست داشته باشم.دیگر وقتی در آینه خودم را می بینم,یک آدم تنهای بدشانس دورافتاده ی مسخره را نمی بینم, یک افتخار می بینم.یک شاهکار طبیعت را می بینم که می تواند آدمها را بخنداند و مهربان است و صادق.شاید کمی هم ساده...یک آدم باحال را می بینم!

من آمده ام که بمانم.


برآمد باد صبح و بوی نوروز                     به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال          همایون بادت این روز و همه روز

(سعدی)


هم بهار, هم عید مبارک!

نظرات 7 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

مرسی از همتون...

belladona دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com/

سلام پسر واقعا شاهکاری خیلی خوشحالم که هستی و الانم اومدم که عید و بهارو بهت تبریک بگم. برات یه سال پر از خوبی و نیکی و آرامش و سلامتی و خلاصه پر از همه خوبیها آروزمندم

مرسی دوست خوبم.
منم امیدوارم که بهترین زندگی ها رو داشته باشی

یه ضعیفه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

ای جانم فرهاد
بابا چه می کنه این فرهاد . . . چه می کنه ه ه ه ه ه ه ه
خیلی خوشحالم کردی
فرهاد می دونستی هر کسی نمی تونه این حسی رو که بدستش آوردی بدست بیاره
خیلی خیلی عالیه
سال نو مباارک آقا
صد سال به از این سال ها
آرزوی بهترین بهترین بهترین ها رو دارم فرهاد
از صمیم قلب برا داداش فرهادم خوشحالم که روبه راهه
آفرین بر فرهاد
خیلی مخلصیم
یا علی پسر ....یا علی


مرسی ساره.
آدمی که دوستایی مث شما داره که واسش اینجوری آرزو می کنین بایدم این حس رو نسبت به خودش داشته باشه...
امیدوارم تو زندگی ت خوش باشی همش

طراوت جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

به سلام فرهادی. خوبی؟
خوشحالم که برگشتی. عید زیبات مبارک.
همیشه موفق باشی پسر

آره خوبم ایناهاش نگاه کن :


دیدی؟!
عید تو هم مبارک.امیدوارم انسان خوشبختی باشی در زندگی

طراوت دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

پ کو آپت؟!
باز تعطیل شدی؟! یا رفتی تعطیلات؟

نه بابا غیرتعطیلم :)
مینویسم به زودی

امیر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://hajvyat.blogfa.com

سلام
آره وقت این رسیده که امسال من و تو به فکر خودمون باشیم.
دوستت دارم دوسته من
چون خودتو دوست داری.
منتظرتم

راستی عیدتم مبارک و بهارت...

مخلص تو!
چشم چشم الان میام

.... پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ق.ظ

واقعا شاهکاری تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا! آخه اینا چیه ی مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی ... ساله نوت پساپیش مبارک(!!)آقای شاهکار!!!!!!!!!!!!!!

چیه مگه؟؟؟
همه شاهکارن! نیستن؟!! به من چه که شما دیدتون با من فرق داره! خیلی هم شاهکارم اصن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد