دلیلی برای حرفی نداشتن!

با اینکه خیلی مدته اینجا نیومدم اما هنوز احساس نمی کنم که در و دیوار اینجا رو عنکبوت گرفته...آخه هر وقت میومدم یه نظر جدید بود برای خوندن...و این یعنی شما خیلی خوبید!دستتون درد نکنه که حتی وقتی نیستم هم سر می زنید به وبلاگم و نظر می ذارین...

این مدت راستش اصلا نوشتنم نمیومد.بارها شده بود که اومده بودم و یک چیزهایی نوشته بودم و به نصفه نرسیده پاکش کردم.حرفی نداشتم برای گفتن...شعر هم هیچ نمی گفتم... نه که ناراحت بوده باشم,نه!خیلی هم وضعم از قبل تر ها بهتر بود و هست!و خب...شاید همین دلیلی بود برای حرفی نداشتن...

ولی اومدم که بنویسم...نمیشه ننوشت!آدم احساس بدی داره بدون نوشتن...انگار تمام کارهایی که می کنه,تمام فعالیت هاش و تمام لحظه هاش دارن هدر میرن...

دوستای خوبم مرسی که هنوز هم دوستم هستین...از این به بعد نمیذارم این وبلاگ خالی از مدیر بمونه! :)

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://nokhte-chin.blogsky.com

site01 چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.site01.org1.ir

8948650641آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.org1.ir

belladona چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

وای فرهاد خیلی خوشحالم که بازم میای و می نویسی

مرسی بلادونا.منم خوشحالم که دوستای خوبی مث شما دارم که میان به وبلاگم سر میزنن و خبر میگیرن...

moonman چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://moonman92.loxblog.com

چه دوستای خوبی دارید.خوش بحالتون.خدا نگه داره براتون!
خوشحالم دوباره مینویسین

آره واقعا دم همشون گرم...
مرسی.دیگه دیدم ننوشتن سخت تر از نوشتنه دوباره شروع کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد