دوست های نداشته ام

من وقتی از یک فیلم خیلی خوشم بیاید,دیگر ول کنش نیستم!صد بار هم شده می نشینم پای سکانس های مختلفش و دیالوگ ها را دانه به دانه گوش می کنم.یعنی همان بلایی که سر "پالپ فیکشن" آورده ام و حالا فکر می کنم که تمام سکانس هایش را از اول تا آخر-به انضمام دیالوگ ها- حتی به ترتیب از حفظم!گاهی وقت ها حتی شخصیت های فیلم می شوند دوست های نداشته ام...می شوند کسانی که آدم همیشه آرزو می کند ای کاش توی زندگی اش وجود خارجی داشتند و ایفای نقش می کردند.اما وجود ندارند!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک سریالی را تلویزیون پخش کند که به هر شب دیدن شخصیت های آن خو گرفته اید و عادت کرده باشید.خب!برای من زیاد اتفاق می افتد!البته منظورم سریال های تلویزیون نیست چون اصلا نگاه نمی کنم.منظورم به فیلم های سینمایی و سریال هایی است که از شبکه های خارجی پخش می شوند و من معمولا از اینترنت دانلودشان می کنم.و عجیب عادت می کنم به آنها!گاهی وقت ها با خودم فکر می کنم چه می شود اگر یک سریال بی انتها بسازند؟!همینطوری هی قسمت ها را بسازند و بروند جلو!یک جور هایی مثل نمایش ترومن!منتها با شخصیت های بیشتر!اصلا قرار نباشد سریال به اتمام برسد!اصلا یک عده هنرپیشه و سینماگر را استخدام کنند برای آن سریال! که کلا کارشان همان باشد!اینطوری خیلی خوب نمی شود؟!آدم هر روز به این دلخوش است که موقع پخش آن سریال می تواند با دوستهای نداشته اش خوش باشد...

هارد کامپیوتر من,پر از دوست های خوب است برایم.شاید خنده دار باشد!و شاید هم غم انگیز!شاید دوست های واقعی ام با خواندن این حمله ناراحت شوند...البته که هیچ چیز نمی تواند جای دوست واقعی را برای آدم پر کند.اما من فقط وقتی دلم می گیرد,هارد کامپیوترم را دارم و کلی دوست هنرپیشه که هر لحظه بخواهم می توانم ببینمشان و از تنهایی بیرون بیایم...


نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

فک کنم این سریال پرستاران که از تلویزیون پخش می شه از همونا باشه که هیچوقت تموم نمیشن
من از وقتی که یادمه این سریال از شبکه یک پخش می شد.
ولی انصافاً سریال قشنگیه

اون چیه من تلویزیون نگاه نمی کنم!
بیشتر دوس دارم سریالام تو هاردم باشن که هروقت خواستم ببینم

moonman جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

از دوستای خیلی خیلی خیلی واقعی که نایابنم نمیشه انتظار داشت که همیشه باشن...چون نمیشه...تقصیر اونام نیست.پس آدم میتونه دوستای دیگه ای پیدا کنه وهمیشه داشته باشدشون...میتونن تو هارد کامپیوتر باشن...غم انگیزه ولی جای خوشحالی داره...

آره تقصیر اونام نیست واقعا.خوب نمیشه همش در دسترس بود!دقیقا دوستای دیگه ی من تو هارد کامپیوترمن...خیلی هم دوست داشتنی ان...

فاطمه شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

خیلی جالبه توصیه می کنم یه بار ببین
این سریال واسه استرالیاست هر قسمتش احتمالا یک ساعت هست ولی به لطف تلوزیون ایران نهایتاً 20 تا 25 دقیقه پخش می شه از بس سانسور می کنن آدم نمی فهمه چی شد.
کلی هم سوتی می دن
مثلاً نصف شب دیگه کارای بیمارستان که تموم می شه همه می خوان برن خونشون بخوابن دکتره میاد از پرستاره که دوسش داره دعوت می کنه که برن خونه دکتره با هم قهوه بخورن بعدش هم خیلی خوش و خرم با هم می رن که قهوه بخورن

اوووووه یعنی بیشتر از نصفشو سانسور می کنن؟ خب چرا پخش می کنن دیگه! کالیفرنیکیشن رو پخش کنن براشون به صرفه تره والا!

فاطمه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ

من یه جا تو وبلاگت خوندم که درمورد کتاب "چنین گفت زرتشت" نوشته بودی.به نظرت چطور کتابیه؟

آخه من نمیدونم تو چه کتابایی خوندی باید یه ذره فلسفه خونده باشی بعدشم اول کتابای دیگه ی نیچه رو خونده باشی مث زایش تراژدی و حکمت شادان و فراسوی نیک و بد یا لااقل بدونی نیچه چجور آدمی بود دیگه! (کلا معلوم نیست کارش! ) کتاب چنین گفت زرتشت خیلی کتاب سختیه.نثرشو میگم.در مورد یه آدمیه به نام زرتشت که از آدما جدا میشه ده سال میره یه جایی دور از آدما زندگی می کنه و بعد میاد و میخواد آدمای دیگه رو هدایت کنه و اینا!در اصل شعره!عمرا یک بار بخونی نمیتونی بفهمی!پنج بار هم بخونی نمیتونی بفهمی! اصن یه وضعی
اگه هم میخوای بگیری ترجمه ی داریوش اقبالی رو بگیر از همه بهتره
مرسی که نوشته هامو میخونی
وبلاگ نداری؟

فاطمه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

راستش از نیچه تا حالا کتابی نخوندم چون هر وقت خواستم بخونم تمام اطرافیانم گفتن که این کارو نکن و منحرف می شیو از حرفا
ولی من دوس داشتم این کتابشو بخونم به قصد همینم رفتم کتابفروشی کتاب رو گرفتم دستم باز کردم دیدم در مورد مرگ خدا نوشته راستش ترسیدم گفتم به قول بقیه حتماً منحرف می شم کتابو گذاشتم سر جاش
ولی بازم دلم می خواد از تمام فلاسفه حداقل یه کتاب بخونم
به نظرت بخونم منحرف نمیشم؟؟؟
وبلاگ هم ندارم دوس دارم واسه خودم بنویسم نه برای دیگران

ترسیدی از اینکه کتاب نیچه رو بخونی؟ به نظر من اگه نخونی شاید همیشه ترس داشته باشی از اینکه شاید اونچیزی که نیچه تو کتابش گفته و تو نخوندی درست باشه و مثلا "مرگ خدا" اتفاق افتاده باشه!آدم نباید از خوندن یه کتاب فلسفه بترسه.اگه با یه ذهنیت درست و بی طرف بری سراغ اون کتاب و بخونیش بهتر میفهمی کی راست میگه و حق با کیه.باید نظرات همه رو خوند تا اونجایی که میشه
خب تفکر نیچه خیلی آسیب رسوند به بشریت!پایه ی نازیسم هیتلر و بوجود اومدن خود هیتلر(به عنوان ابر انسان) با تاثیر پذیری از مفهوم ابر انسان نیچه بود دیگه.اما دلیل نمیشه بخاطر نتایجی که یک تفکر به بار آورده دیگه بذاریمش کنار و مطالعه ش نکنیم!خوندنش فایده داره!

فاطمه چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ

خیلی خوب شد در مورد این کتاب باهات حرف زدم .
راستش دنبال یکی می گشتم که تشویقم کنه به خوندن این کتاب چون خودمم خیلی دوس داشتم بخونمش.
در اولین فرصت می خرمش.
در مورد بقیه فلاسفه چه نظری داری؟

بعد اگه منم یه روز شدم یکی مث هیتلر و اومدم آدمارو کشتم اعتراض نکنیا!!!
خودت مشوقم بودی
تازه باید باهام همکاری هم کنی که بتونیم یه سروسامونی به دنیا بدیم.

آقا من نه تو رو دیدم نه میشناسم!ایهاالناس حرفمو باور کنین! پس فردا ایشون شدن هیتلر شدن موسولینی نیاین یقه ی منو بگیرینا! شوخی می کنم.
من نمیدونم تو چه کتابایی خوندی که الان میخوای بری سر وقت چنین گفت زرتشت. ولی سعی کن تا میتونی حرفای فیلسوفای مختلف رو بخون

belladona چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام فرهاد جون خوبی خوشی؟ ایول من عاشق هارد کامپیوترت شدم منم خیلی فیلم دوست دارم و صحنه هایی رو که خوشم میاد هفتاد هزار بار می بینم و اینکارو اونقدر تکرار می کنم تا یه چیزی مثلا یه فیلم دیگه باعث بشه اونو فراموش کنم یعنی یه همچین آدمیم من.البته خیلی تو بند هنرپیشه ها و عوامل سازنده ش نیسم و از تو چه پنهون اسم فیلم هم زیاد واسم مهم نیست مهم خودشه! از فیلمای رمانتیک خوشم میاد مث سینما پارادیزو- غرور و تعصب - لست نایت- دوشس از اینا و فیلمایی که مضمون اجتماعی دارن مث آگوست راش- پج آدامز یا اونایی که یه ذره قاطی دارن مث اینسپشن - مومنتو-باترفلای افکت-پرستیژ
سریالا رو اگه شروع کنم به نگاه کردن خودمو خفه می کنم باهاشون مث آناتومی گری یا لاست که هیچکدومو تا آخرش ندیدم. خلاصه اینکه منم فیلم دوست دارم

من دو تا هارد دارم عاشق کدومش شدی؟
بعدا تو هم به این نتیجه رسیدی که تو فیلما میشه دوستای خوبی پیدا کرد؟ تو سریال بخصوص! البته من لاست رو تا آخرش دیدم ولی خیلی با آدماش دوست نشدم چون عجیب بودن حس خوبی بهم نمی دادن واسه همین پاکیدمشون آناتومی گری رو هم خیلی ندیدم!در آینده دوستایی تو همون لباس ها در دنیای واقعی خواهم داشت

فاطمه پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

خوب بابا
همکاری با من افتخاریه که هر کسی نمی تونه بدستش بیاره!!!
هیتلر شدم اول میام تورو میکشم !!!


دیروز چنین گفت زرتشت رو گرفتم. اگه درسا اجازه بدن بقیه رو هم می گیرم.
از مصاحبت با شما کمال استفاده را بردیم.
همیشه موفق و سربلند باشی.

اوووووو خوب حالا من امنیت جانی ندارم اینجاااا
مرسی شما هم موفق باشید

فاطمه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://nokhte-chin.blogsky.com

:))

racy جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://f-racy.blogfa.com

سلام اقا فرهاد چه خبرا کجایی ؟

هیچ معلومه کجایی؟ سلام...
خوبم مرسی

ساجده چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.a3mooniha.blogfa.com

واااااااااااااای منم همش به یه سریال بقی پایان فکر می کنم :( کااااااااااش بسازنش ...

racy جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://f-racy.blogfa.com

بابا فرهاد کجایی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چرا دیگه نمی اپی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو خودتم نیستی که...

فوسیس جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.fosis.blogfa.com

جماعت هارد دارن!
خوب می شه آره!

moonman شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام سال نوتون مبارک باشه ایشالله!سال خوب و پرباری داشته باشید.نمیخوایید یه رنگی به خونتون بزنید؟منتظریم!

سال نوی شما هم مبارک باشه.براتون آرزوی شادی و خوشبختی می کنم...میام به زودی...باید فیسبوک رو یه کاریش کنم!داره جلومو میگیره از اومدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد