از یاد رفته

می خواستم کمی درباره ی مسایل مختلفی که توی مغزم هست اینجا بنویسم...آمدم کمی  lmfao و اینا و شکیرا و بروبکس و الویس پریزلی و ری چارلز و جان لنون گوش کردم همه اش یادم رفت...


* پیشنهاد می کنم از سایت تبیان یک دیدن بکنید.خیلی بخش های باحالی دارد!من به خصوص از بخش های رژیم آنلاین و مشاوره و مقاله هایش خیلی خوشم آمد...

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://daftaresorkhezeinab.blogfa.com/

عجبا
باید امتحان کنم، برم این آهنگا رو گوش کنم ببینم می شه که همه چیز از یادم بره یا نه.

سایت تبیان رو موافقم ، فوق العادست، همه چی داره
مقاله و مشاورش خیلی خوبه

shayan دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

تیبان خوبه!
بیتوته هم بد نیست!
ولی خوبم نیست D:

بشناسن دیگه!! کور و کل نشن :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد