you dont know what you've got,until you lose it

اخیرا هروقت متن خاصی به ذهنم می آید که خیلی قشنگ است و همیشه برایم جالب بوده را می نویسم.متن هایی که اکثرا حالت نصیحت گونه دارند.شعر هایی از سعدی و فردوسی و خیلی های دیگر که حتی شعر هم نیستند.ایرانی جماعت کلن از کلمه ی نصیحت خوشش نمی آید انگار! ولی من دلیلی برای داشتن چنین حسی در خودم نمی بینم.خیلی از این متن ها شعر هستند.اشعار شاعران بزرگ و بزرگ تر! خیلی هاشان هم صرفن شاید دیالوگ های تاثیر گذاری باشند که در فیلم ها یا آهنگ های مورد علاقه ام شنیده ام.مثلا you dont know what you've got,until you lose it که بخشی از یکی از ترانه های زیبای جان لنون است.می خواهم جمع که شدند, بزنمشان روی دیوار اتاقم!

به نظرم آدم ها نیاز دارند یک سری از این شعار ها در زندگی خودشان داشته باشند.حتی می توانند آنها را چاپ کنند و قاب بگیرند و بگذارند کنج طاقچه یا آویزان کنند روی دیوار اتاقشان.چه اشکالی دارد! خیلی بد است که پوستر این بدنساز های بیش از حد درشت و پفیده روی دیوار خیلی ها هست اما وقتی صحبت از پوسترهای با ارزش معنوی می شود بعضی ها خنده شان می گیرد.

دوست داشتم عکسی از اتاقم بگیرم و نشانتان بدهم ولی باید اول گوشی ام را پیدا کنم, عکس بگیرم, بفرستم به کامپیوتر, آپلودش کنم و منتظر بمانم آپلود شود... و حس این همه کار پشت سر هم این وقت شب در من نیست.


پ.ن: عکس های روی دیوار اتاقم: فروغ, هیولایی به نام سالیوان به همراه پو که در کارتون "کمپانی هیولاها" احتمالا به یادشان دارید, شجریان در حالی که نصف صورتش را با دست گرفته است, پرچم "بچه های زمین سلام" که برادرم از گفتگوی تمدن ها زمان خاتمی گرفته بود, باب اسفنجی! چارلی چاپلین, و برادر فروغ... .باور کند در همه ی این شخصیت ها چیز منحصر به فردی می بینم که برایم ارزشمند است...

نظرات 4 + ارسال نظر
racy چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.f-racy.blogfa.com

ینی همه ارزشا یه طرف باب اسفنجیم ی طرف
خخخخخخخخخ

خداییش خیلی باحاله

ماهک پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ http://mahekochak.persianblog.ir/

یا الله
سلام به شما فرهاد منحصر به فرد:) جدی گفتما!
من یکی که تمامیه پوسترای تو اتاقتونو پسندیم!مخصوصا چارلی چاپلین دوست داشتی و عزیز روووو
ایده تونم که حرف نداشت!اینجوری اتاق آدم تبدیل میشه به آشناترین قسمت دنیا که کاملا با روحیه ی آدم جور درمیاد.آدم احساس قشنگی بهش دس میده واقعا
منم بذارمش در دست اجرا
تو اتاق من که یه عکس انریکه هس:إ که خداییش نمیدونم چرا زدمش اصا!چندانم کشته مرده ش نیستما!چشمم به اون پوستره نمیافته .ولی عکاسیش خیلییییییی قشنگه!فهمیدم!بخاطر عکاسیش چسبوندمش:)))
یه ورق کورچیکم هس که یه بیت روش نوشته
چرا تو آسمونمون پرنده گوشه گیر شده
چرا نمیرسیم بهم؟چرا همیشه دیر شده:(
(یغما گلرودی)
باید یه تغییراتی تو اتاقم ایجاد کنم:إ
ینی شرمنده ی اخلاق ورزشی این جانب شدید الان؟؟؟؟؟؟میخوایید بیشتر بنویسم؟!نظر نیس که نامه شد قشنگ:))))))
به امید پستهای دیگر از شما!

آخه انریکه؟!! خب دیگه بیا یه عکس کریس رونالدو و جان سینا(کشتی کج کار می کنه) هم بچسبون دیگه :| لابد چسبوندی که دیوار اتاقت قشنگ شه
من با شعر غمگین رو دیوارم حال نمی کنم.یعنی چی اصن!آدم باید شعرهای امیدوارانه و حتی اندرز گویانه بزنه به دیوار که هروقت چشش بهشون افتاد بهش یادآوری بشه که تو زندگی چجوری باید باشه و الان هست یا نه؟
البته باید بگم که باب اسفنجی عروسکه نه عکس :))))) بیست هزار تومن هم خریدمش :|
آره حتما تغییرات ایجاد کن! انریکه رو همین الان آتیش بزن ایش ایش
من یه نقشه کره ی زمین و یه شعر فردوسی و یه سری چیزای دیگه هم تو برنامم دارم.
شما هرچی دلت میخواد بنویس :)))))))
مرسی.بازم اینورا بیا

ماهک جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ




من هیچ عطف توجهی به انریکه ندارم!ولی جان سینا رو دوس دارم:)))) با اون فن you cant see me معروفش:)))
از کجا فهمیدید پوسترش تو اتاقمون هس؟ تازه باتیستا و اندر تیکر و ری مستریو م هستن!راکم هس:))))))))))))
اینارو داداشم چسبونده :إ
نمیذاره م بکنمشون! هر چند خودمم ازشون خوشم میاد
حق با شماس.اون شعر و سالهااااااا پیش چسبوندم دیگه حوصله نداشتم برش دارم:))))
ینی من بابو نمیشناسم؟؟؟:إ 20 هزار تومن بابت اون اسفنجه زرد؟؟؟:)))))
همه ی دخترام دوسش دارن!!برای منم یه لبخنده:))
در ضمن!نظرات من باید در اسرع وقت تایید شن:إ کم الکی نیستم که اینقد طولش میدید :إ
فعلا با اجازه:)))

من دیگه حرفی ندارم :|
تازه میگه خودمم خوشم میاد :| :|
من از پاتریک هم خوشم میاد
من در اسرع وقت تایید می کنم که.نهایت 24 ساعت طول بکشه

ماهک جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ

کریس رونالدو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد