تکه های مزاحم و مغزاشغال کن!

بعضی وقت ها نیاز داری یک تکه های مزاحم و مغزاشغال کن از زندگی ات را بندازی دور!اصلا توی فضا یک سیاهچاله پیدا کنی و اینقدر محکم به سمتش پرتابشان کنی که بیفتند توی سیاهچاله و نیست و نابود شوند!اینطوری مغزت انگار خالی می شود.میتوانی به زندگی ات برسی و حالش را ببری.می توانی بروی پی اهداف بلند مدتت.اما امان از این تکه های مزاحم!طوری صد میلیارد سلول مغزی ات را تحت سلطه ی خود در می آورند که اصلا فراموش می کنی چه میخواستی انجام بدهی.اصلا فراموش می کنی که میخواستی از زندگی ات لذت ببری.و تو را مجبور می کنند که سعی کنی از دیگران بهتر باشی!و وقتی بهتر نیستی و نمیشوی غصه بخوری و بروی چمباتمه بزنی گوشه ی اتاقت و از دنیا زده شوی و باز هم به این فکر بیفتی که چققققدر تنهایی!!

ای کاش می شد این تکه های مزاحم را از ذهنم پاک کنم.شیفت دیلیت!باید اقرار کنم که کار دشواری است.گاهی حتی شناسایی این ها سخت تر از پاک کردنشان است.لامذهب ها خودشان را ملبس به لباس مبدل می کنند که آدم را گول بزنند.واقعا که دنیای کثیفی می شود بعضی وقت ها! من اگر جای خدا بودم سعی می کردم چند روز بیشتر وقت بگذارم در عوض دنیای بهتری خلق کنم.با آن همه توانایی, خلق یک دنیای اینچنینی که افتخار ندارد...

نظرات 5 + ارسال نظر
racy دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.f-racy.blogfa.com

داداش حالت بده دیگه کفر نگو

کفر نمیگم که.گلایه می کنم.من بنده ی ناشکری هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

عصبانی نشو
توکل کن...
خب اون تیکه های مزاحم ذهنت رو بنویس ببینیم میتونیم کمکت کنیم ؟

خود تیکه ها رو نمیتونم به کسی بگم یه جورایی فقط مال خودمه... :( دوس ندارم کسی بدونه.مرسی که میخوای کمک کنی.من ممکنه یه موقع هایی گلایه بکنم ولی بیشتر وقتا خوبم

racy پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.f-racy.blogfa.com

از خوبیت مطمئنم
ایشاله همیشه خوب باشی

ماهک جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://mahekochak.persianblog.ir/

سلام به شما
امااااااان از دست این تکه ها ی مزاحم مغزاشغال کن لعنتی
دلم پر بودا
الان سبک شدم ولی
فک کنم تو ذهن اکثر آدما تعداد این تیکه ی خورده ریزه چند برابر چارتا دونه تیکه ی درست حسابی باشه!اینقدم گاهی بزرگ جلوه میکنن آدم از اصل زندگیش جا میمونه!عین این یوزپلنگایی که تو فصل جفت یابی خودشونو باد میکنن که هیکلی تر بنظر بیان!اینام همینجوری بزرگنمایی میکنن لامصبا!
اینا چی بود گفتم
به من فضای حرف زدن میدید همین میشه دیگه
حالا خودمونیم دقت کردین اینهمه حرف زدم فقط همونایی بود که شمام تو پستتون گفتید اما به انشای خودم؟
عب نداره بازم دستم طلا
برم بالاییه رو بخونم

سعی کردین چیزی متفاوت با اون چیزی که من گفتم بگین ولی چندان موفق نشدین
اگه دیگه فضا واسه حرف زدن دادم بهتون...

شایان سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ

تجربه ثابت کرده هیچی جز یک تکه مزاحم مغز آشغال کن بزرکتر آدم را از قبلب رهایی نمی دهد

مغز اشغال کن! اشغال.نه آشغال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد