نام تو بهترین سرآغاز؟!

آه ای هوای بهاران...

حال و احوالم بهاری نیست

امسال دیگرگونه تر شدم انگار.می گویند بهار می آید و غم ها را می شوید و می برد و شادی می آورد و عصاره ی زندگی می پاشاند و خلاصه همه رو به شوق می آورد.بهار من اما....خوش بین اگر باشم,نه که نمی آید,که دیر کرده است.

من هم بدخلقم.زیادی سخت می گیرم.از طرفی هر چقدر هم سخت باشد وجود بعضی ها, آسان ترش می کند.بگذریم از این اراجیف نوزده ساله ای!

طبق همه پرسی ای که در وبلاگ قبلی ام انجام شده بود اکثریت رای مثبت به "عدم چیپ بودن" وبلاگ آزادی آزادی (وبلاگ سابقم) داده بودند.اما طی یک سری تقلب های انتخاباتی قرار شد آن وبلاگ را ترک گفته و نقل مکان کنم.به کجا؟! به اینجا.وبلاگ سمی کالون.قسمت ملی گرای افراطی مغزم  اولش گیر می دادم که :چرا لغت بیگانه برای وبلاگت انتخاب کردی الدنگ!؟! اما بعد قسمت تجدد پذیر میانه روی مغزم جواب می داد:چرت نگو!ببین باز داری رادیکال میشی ها!

خلاصه من هم با "آقای قسمت تجدد پذیر" موافقت کردم و این نام را انتخابیدم. اصلا هم از آن بدم نمی آید.سمی کالون یعنی همون نقطه ویرگول! به این شکل ؛   

نوروزتان هم پیروز

امیدوارم لحظه های خوبتون هی تکرار بشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
فوسیس یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://fosis.blogfa.com

دل قوی دار، دل قوی دار... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد