روح حساس...

یک زمانی فکر می کردم دخترا لیاقت ندارن!فکر می کردم که یه پسر باید نامرد,بی وجدان و خیلی مسخره باشه تا دخترا بهش توجه کنن.عاشقش بشن...خب این حتما بخاطر دخترهایی بود که توی زندگی من بودن و کمی تا قسمتی این شکلی بودن واقعا!دخترهای خوشکل و خودشیفته و احمقی که به چیزی جز حال کردن خودشون و گذران وقت به لذت بخش ترین شکل فکر نمی کردن.من بعد از یه سری مشکلات و دشواری ها,نتیجه گیری خطرناکی کردم: دخترها رو باید نادیده گرفت...
اما...
هیچوقت نتونستم خودم کنار بیام با این حرف.باورنکردنی بود که باید بیشتر از نیمی از آدم های کره ی زمین رو نادیده گرفت.اونم اون نیمه ای که البته جذابیت خیلی بیشتری برام داشت.و یک افسردگی کوتاه مدت...اگه بچه, برادر, دوست و آشنای هیچ کسی نبودم,خیلی راحت خودمو خلاص می کردم...
اما اینطور نیست!نتیجه گیری من خوشبختانه ابدا اشتباه بود. دخترها-جدای اون قشر خاصی که مثلش تو پسرها هم پیدا میشه-  اونطوری که فکر می کردم نیستن.نباید خوب نبودن بعضی ها رو,بد بودن همه تعبیر کرد.دخترها هم میتونن از ته دل دوست داشته بشن.این رو یک فرشته به من یاد داد...یکی که امیدوارم خوشبختی منو خوشبختی خودش بدونه,و خوشحال باشه از این قضیه,برای همین همش سعی می کنم خوشبخت باشم...
و این باعث شد دختر ها رو بیشتر دوست داشته باشم.این روح حساس و مجذوب کننده ای که پیچیدگی شو پسرها درک نمی کنن و در عین حال, فقط یک پسر میتونه آرومش کنه...خیلی ساده! کافیه فقط خودش باشه و به دختر اهمیت بده...کل این قضیه ساده,خیلی زیباست...
و من با تمام ادعاهام,اگر بهترین هم باشم فقط میتونم یک دختر رو خوشبخت کنم...

یه دختر خوب رو...



پی نوشت: این پست یه ذره تراژیک تر از چیزیه که احتمالا تصور میشه.من قرار نیست اون فرشته رو خوشبخت کنم... .ولی اون بهم یاد داد,که یکی مثل خودشو میتونم خوشبخت کنم...و اینکه یکی مثل اون, ارزش خیلی چیزا رو داره...و از ته دل میتونه دوست داشته بشه...

نظرات 13 + ارسال نظر
mahdi پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ خوبی داری موفق باشی بیا وبلاگ من و کلی اس ام اس بخون

اگه خواستی منو با(جک و لطیفه و اس ام اس ) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک" وبلاگتو ارسال کن

جک با لطیفه فرق داره؟!
مهدی جان اگه ببینم زود به زود اس ام اس های جدید میذاری حتما لینکت می کنم.لینکمم نکردی نکردی.

مریم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://tajervenizi.com/orderwork.aspx?rgm=market

آقا فرهاد خیلی قشنگ می نویسی. اگه به فکر کسب و کار از این وبلاگ هستی بیا تو این سایت. من ازش دریافتی داشته ام. تو ساماندهی ثبت شده و قانونی هم هست. شماره حساب رو بعدش هم می تونی اضافه کنی. تو همین وبلاگ چند تا پیوند بذار شاید فروخت و پورسانتی گیرت اومد. اگه دوست داری حرفه ای کار کنی باید وبلاگ های زیادی داشته باشی. من دوست پنچاه تا داره در عوض ماهی یک میلیون در میاره.

مرسی از تعریفت
ولی من اصن به فکر کسب و کار نیستم که!

طراوت جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی الهی...فرهـــــــــــــــــــــــــــــــــاد؟!
مااادر عاشق شدی؟؟؟
بابا مبارکه...مبارک
دخترا خیلی خوبن. ازجون مایه میزارن واسه عشقشون.
به نظر من مردا راحت تر میتونن به زنا تکیه کنن تا زنا به مردا!
باورکن...
در عین حال خیلی هم لطیف و دوست داشتنی ان.
امیدوارم خوشبختش کنی

فوسیس جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

خیلی مبارکه!
من این پستت رو لایک می زنم!
نتیجه گیری خوب و معقولی کردی. ایشالا موفق باشی.

آره.خوب و معقوله نتیجه گیریم...
مرسی

هانیه شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://beramata.blogfa.com/

منم لایک میزنم!
نباید گناه کسی رو به پای دیگری نوشت!

بله منم همینو میگم
مرسی

racy شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ق.ظ http://f-racy.blogfa.com

سلام اقا فرهاد - ببخشید یه چند روزی از اینترنت دور بودم - خیلی خوب نوشتی -کاملا منطقیه - خیلی برام جالبه که یه پسر توی سن و سال تو بتونه اینقدر خوب قضیه ها رو از هم تفکیک کنه و به یه نتیجه خوب برسه - واقعا بهت تبریک میگم - حالا چند سالشه این عروس خانوم خوشبخت ؟

آره منطقیه.من همش سعی می کنم مسائلو واسه خودم اینطوری حلاجی کنم...
...خب قضیه پیچیده تر از این حرفاست.
منم هنوز مطمئنا اونقدر بالغ نشدم که عروس خانوم خوشبختو پیدا کنم

طراوت شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

آفرین فرهاد!
خداییش برای تو هنوز خیلی زوده که به این چیزا فکر کنی.
راستش از خدا که پنهون نیس، از توهم چه پنهون، منو بلادونا که این پستتو خوندیم هر دو گفتیم که ای وای! این فرهاد چقدر زود تصمیمات گرفته! هنو یخورده کوشولویی!
اوکی! در هر صورت خوشبخت باشی


لطف دارین شما
نه بابا میدونم بچم هنوز

زهره سالارمقدم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://salarmoghaddam.blogfa.com

جناب استاد نجف دریابندری در کتاب مستطاب آشپزی فرمودن: در حال حاضر آشپزی به عهده ی نیمه ی بهتر بشریت یعنی زن ها قرار داره... در پسر ها هم خوب و بد هست.


racy شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://f-racy.blogfa.com

ok حالا فهمیدم

bl0g پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.bl0g.blogsky.com

همه ی اینهایی که گفتی توی یک ظرف ِ بدون میزبان بستنی توی یه بعدازظهر تابستون توی کافی شاپ آدم و حوا...

غروب بهتره!
البته بستگی به آب و هوا داره.اینجا چون هوا شرجیه,بعدازظهر تابستون آدم نمیتونه بیاد بیرون...بس که عرق میکنه

یه ضعیفه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://zaiiife.blogsky.com/

نوشته ت جالب بود
ازبلاگ فرشید اومدم تو بلاگ خوابگاه نشین های نابغه و از اون جا هم اومدم اینجا
کلا کنجکاو شده بودم ببینم داداش فرشید چه مدلی می نویسه
دی :
راستی نتیجه ای که تو پستت رسیدی رو خیلی خیلی دوس داشتم
موفق باشی داداش فرشید :)


خسته نباشی پس...
این نتیجه گیری سخت بدست اومد...
مرسی تو هم موفق باشی

یه ضعیفه یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

پس بگو چه نتیجه گیری لذت بخشی بود ..واسه این بو که سخت به دست اومد

مهرنوش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://tameshki.com

ازت خوشم میاد .. میدونی چرا ..
چون واقع گرائی ..
نه به خاطر اینکه میگی دخترا خوبن و ....
نه !
به خاطر اینکه میگه بعضی دخترا مثه بعضی پسرا داغونن ..

به هر حال از همه ی اینام که بگذریم .. ی نوع امید قشنگ به این زندگی تو نوشتت بود که دوسش داشتم ..

آدمی به امید زنده ست
من به زندگی خودم خیلی امیدوارم.
من خوب زندگی خواهم کرد...
مرسی ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد