من و فولدر آشنای آهنگ های غمگینم...

من و فولدر آشنای آهنگ های غمگینم...

و اتاقی که پر است از دود...دارم می سوزانمت عزیزم, تو را در ذهن خود می سوزانم...دودت را باد می برد,خاکسترت هم نصیب خاک می شود,و برای من از تو, تصویری موهوم می ماند و تصوری خیالی...در مثلث باد و خاک من,من خسته از همه بی چیز ترم.من تو را در ذهن خود خلق کردم, نهال بی ریشه ات را آب دادم,دوستت داشتم.برگ های نوجوانت را نوزاش کردم و با خیال خود,به تو شاخ و بال بخشیدم.درخت شدی.تنومند شدی. آه عشق من,قلب من برای عظمتت کوچک بود.در

جانم ریشه دواندی.سینه و زبان و چشم ها و گوش هایم, جایگاه تو شد.به مغز رسیدی.تالاموس ها, جسم پینه ای,لیمبیک و قشر مخ... حالا که تمام مغزم از آن توست,جمجمه ام دارد می ترکد...

اما تو هنوز غایبی.گاهی وقتها فکر می کنم تمام تو,قرار است یک روز از من بیرون بیاید و در یک بدن دیگر خلاصه  شود و چشم های مهربانت را, تماشا کنم.و می توانم از تمام دنیا,به تو رو بیاورم و بگویم می خواهمت و تو همانگونه که در جان من درخت شدی, بمانی و من بر تو تکیه کنم از تمام ناراحتی هایم...

نظرات 8 + ارسال نظر
یه ضعیفه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

اگه رشته م تجربی نبود واقعا نمی تونستم بدونم هیپو هو لمبیکو ..چیست
و این که از اون جایی که کشیدیم بهت توصیه می کنم نکشی
منظورم عاشقی و عاشقیته
خودتو درگیر نکن ..
مثه یه پسر خوب وقتش که شد دست یه دخترو بگیرو بیار تو خونه ت
البته اگه درس متوجه شده باشم این عشق رو
و اگه این عشق زمینی باشه
قلمت رو و حست رو دوس داشتم ..ولی دلمبه حال دلت می سوزه
موفق باشی داداش عزیزفرشید جان

من که دیگه واقعا موندم!حتی نمیدونم چی میخوام...

یه ضعیفه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

به خودت فرصت بده متوجه می شی که چی می خوای
فقط به خودت سخت نگیر

فاطمه شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://nokhte-chin.blogsky.com

قشنگ بود.
خیلی قشنگ بود.
ممنون که اومدی و برای وبلاگم نظر گذاشتی!


مرسی

dakhoo دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://zamaaneh.blogfa.com

سلام
مرسی که اومدی
بله نازنین اشعار از خودمه

مهرنوش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://tameshki.com

متن با احساس و قشنگی بود ..

: (

فاطی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://aroosakebad.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
بلاگ خومشلی داری
بازم پیشم بیا

fatemeh یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

فاطمه جون منو
که می شناسی دوست 3 ساله
و ب قشنگی داری
I Love You


من که نفهمیدم فاطمه شمایی,دوست شماست, یا من!
من که با هیچ دختری 3 تا سال دوست نبودم
اشتباه کرفته اید احیانا

fatemeh یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

فاطمه اگه می شه یه کم درباره ی کره بازیگراش و
خواننده هاش بنویس و عکسشونم بذار لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد