این یک مطلب طنز است!

اول اینکه:

اکانت وی پی ان آدم که تمام شود,بدبختی است!نه بخاطر اینکه فیسبوک تعطیل می شود و تنهایی روی اعصاب آدم پیاده روی بیشتری می کند و نمی شود از سایت های ناجور(نه چندان جور!) دیدن کرد.و شاید تعجب کنید اگر بگویم بخاطر اخبار هم نه!هنوز سایت های خبری "یک کمی مستقل و ناسرسپرده ای" وجود دارد که آدم از تویش چیزهای خبری بخواند و بفهمی نفهمی بداند که در اطراف و اکناف کشور و کره و کیهان چه می گذرد.راستش را بخواهید,بدون وی پی ان آدم اگر یکبار گوگل دات کام را باز کند و ببیند فیلتر است,اصلا نباید شوکه شود!

حالا نه اینکه بگویم همه ی سایت ها را فیلتر کرده اند و این ها.ولی آقا ما یک زیرنویس می خواستیم.زیر نویس یک فیلمی بود.و از آنجایی که سایت های فارسی مرتبط با اینکار آنقدرها به روز نیستند رفتیم از سایت subscene دانلودش کنیم.که از شانس بد ما که از خیلی وقت پیش ولمان نمی کند و انگار از ما به ما نزدیک تر است,زده اند فیلترش کرده اند و مای وی پی ان دار, بی خبر بودیم از همه جا!آخر اینکه ملت بتوانند فیلم ها را با زیرنویس نگاه کنند به کجای چه کسی یا چیزی آسیب می زند؟!حالا زیرنویس children of god را از کجا باید گیر آورد معلوم نیست!


و دوم اینکه: می خواهم بزنم توی کار طنز!طنز بنویسم.بعضی ها به من می گویند که شخصیتم می میرد برای کار طنز و خنده و این ها!هرچند خودم گاهی فکر می کنم موجود زیادی احمقی هستم,ولی همان بعضی ها به من می گویند که نه اینطور نیست و حماقتت جالب است و نباید نگران باشم برایش!من هم که تا الان از این قضیه فقط برای دوست شدم با دخترها استفاده می کردم (که البته چون خجالت می کشم بهشون پیشنهاد بدم به نتیجه منتهی نشده اکثرا!)و هیچوقت به طنزنویسی فکر نمی کردم,بعد از کمی اندیشیدن و سبک و سنگین کردن ماجرا,تصمیم گرفتم طنز بنویسم.که ببینم چطوری از آب در می آید...


پ.ن: نظرتون چیه راجع به طنز نوشتنم..؟

نظرات 5 + ارسال نظر
طراوت چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

با اجازه ی سایر نابغه ها؛ نظرم مثبته
هر جور راحتین

نه خداییش خوبه.
خدا نکنه فرهاد! چرا میگی احمق پسر!

یکم طعنه در این پست ناجور موج میزنه! نه؟!

مبارکه پس

خوب...یه کمم شکست نفسی کردم اونجایی که گفتم احمقم...

یه ضعیفه چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

و اینکه عالیه ..طنزو می گم
این طوری واسه روحیه ی خودتمبهتره
من تو همین بلاگ قولنج چن ماه های اولو همش طنز می نوشتم
و اینکه از من می شنوی هیچ وقت خودتو کوچیک نکن و پیشنهاد دوستی نده
انقده برتر باش که همه خودشون بیان طرفت
اوکی ؟البت یه پیشنهاد بود

اوکی
نه حرفتو قبول دارم جدی

belladona چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

وااااااااای خدا مردم از خنده! فرهاد کمتر طنز بنویس! توروخدا خودتو کنترل کنالبته واضح و مبرهن است که اصلا پستت غم و غصه توش موش نمیزد و همین کافیه

واقعا؟!

چه دوستای خوبی دارم من! (اشک شوقه!)

شیدا مشیرپناهی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.my-university.blogsky.com

سلام و عرض ادب!
به نظرم طنز چیز خوبیه طرف دار هم زیاد داره!
میگم ببخشید هــــــــــــــــــــــــــــآ!شما از هم کلاسای خودمون هستید؟!

مدیریت؟! نه یه چیز دیگه میخونم

طراوت جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

فرهاااااااااااااااد بدو بدو بیا شعر بگو که خورااااک خودته
تا آخرشم منتظرما! شعرات جالبن...د بجنب پسر

جنبیدم!الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد